Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Veel gestelde vragen / FAQ

Bestellen
In deze winkel kan je op twee manieren uw bestelling plaatsen:

  • Je maakt een account aan.
  • Je rekent vanuit de winkelwagen direct af.

Vanuit uw winkelwagen kan je kiezen voor de optie direct afrekenen. Je komt hier op een speciale pagina waar je de benodigde informatie moet invullen. Deze informatie hebben wij nodig om je bestelling te verwerken en naar het juiste adres te versturen. Er wordt geen account aangemaakt en je hoeft geen wachtwoord te onthouden. Door middel van e-mails wordt je op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling.

Wij raden je aan om wel een account aan te maken. Dit heeft namelijk enkele voordelen ten opzichte van het direct afrekenen.

  • Je ontvangt van tijd tot tijd kortingsbonnen waardoor je nog voordeliger kunt winkelen.
  • Je kunt het verloop van je huidige bestelling inzien.
  • Je hoeft bij vervolgbestellingen niet opnieuw je informatie in te voeren.
  • Je kunt je bestelgeschiedenis makkelijk inzien en eenvoudig hetzelfde product opnieuw bestellen
  • Gemakkelijk uw facturen uitprinten
  • Gemakkelijk een retourzending aanvragen
  • Ja kunt de naam van diegene die op de factuur komt te staan aanpassen.
  • Je winkelwagentje wordt ook, als je niet afrekent, bij ons bewaard.
  • Je kunt reeds eerder geplaatste orders bekijken.

Bestelling annuleren
Indien de bestelling nog niet verzonden is kan je deze annuleren. Gebruik hiervoor het contactformulier, livechat of bel ons en vermeld je ordernummer zodat wij weten om welke bestelling het gaat.

Betaling
Bekijk onze uitgebreide pagina over alle betaalmogelijkheden hier.

Verzendkosten
Bekijk onze uitgebreide pagina over alle verzendkosten hier.

  • Bestellingen die op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag en vrijdag voor 23:59 besteld worden, en waar gekozen is voor "Pakket - Voor 23:59u besteld, volgende werkdag in huis. (Met T&T)" worden de volgende werkdag op alle Nederlandse adressen (m.u.v de waddeneilanden) bezorgd.
  • Bestellingen die op vrijdag na 17:00, zaterdag en zondag voor 17:00 besteld worden, worden op maandag op alle Nederlandse adressen bezorgd.

Wat betekent met T&T

Een verzending waarbij staat dat het met T&T is houdt in dat je pakketje wordt verzonden met een track&trace code. Met behulp van deze code kunt je je bestelling volgen tijdens de verzending. Als wij de zending aanmelden bij de vervoerder krijgt je automatisch de bijbehorende code via een e-mail toegestuurd. Op de site van DHL & PostNL kan je een uitgebreide uitleg vinden over hun Track & Trace systeem.

Klik hier voor meer informatie over de Track & Trace bij DHL
Klik hier voor meer informatie over de Track & Trace bij PostNL.

Levering
Indien de producten op voorraad zijn zullen dezelfde werkdag verzonden worden. De verzending gebeurd afhankelijk van de gekozen verzendmethode en uw locatie via DHL of PostNL.
Als de producten niet op voorraad zijn zullen wij contact met u opnemen over de verwachtte levertijd.

Transportschade

Zichtbare schade
Wanneer er zichtbare deuken of schade aanwezig is op je pakket, dan moet je er een aantekening van laten maken bij de transporteur en als je het onacceptabel vindt of bang bent dat de producten beschadigd zijn, dan moet je het pakket weigeren. Dit pakket zal weer retour komen naar ons. Vervolgens zullen we contact met je op nemen ervoor te zorgen dat de bestelling alsnog zo snel mogelijk bij je bezorgd wordt.

Onzichtbare Schade
Wanneer er geen zichtbare deuken of schade aanwezig is aan het pakket dan moet je dit binnen twee dagen na ontvangst aan ons melden. In geval van transportschade zullen wij het te vervangen artikel kosteloos toezenden zodra wij het beschadigde artikel retour hebben ontvangen.

Retourneren / Herroepingsrecht

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, je kan je aankoop binnen veertien dagen na ontvangst aan ons retour sturen. In deze periode kan je de bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet terugsturen in de originele verpakking. Het recht op restitutie vervalt na veertien dagen.
Bepaalde producten zoals de oortjes & headsets die ingebracht moeten worden in het oor vallen onder "hygiënische producten". Deze producten kunnen wij hierom niet terug nemen.

Neem eerst contact met ons op via [email protected] voordat je je bestelling terugstuurt. Je  krijgt van ons een RMA nummer die je moet toevoegen aan de retourzending. Zo weten we dat het om jouw zending gaat.

Niet compleet of beschadigd?
Neem contact met ons op als je product beschadigd is tijdens de verzending of als deze niet compleet is. Wij zullen dan een passende oplossing met je bespreken.

Zijn er kosten aan verbonden?
Indien je je bestelling wilt retourneren zijn de kosten hiervan voor eigen rekening. De hoogte van deze kosten zal afhangen van het gewicht en de omvang van de bestelling. In enkele gevallen zullen de verzendkosten vergoed worden conform de basistarieven van PostNL/DHL.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Wanneer je een product retour stuurt ontvang je een bevestiging wanneer deze ontvangen is en in behandeling genomen wordt. Je geld wordt dan binnen 30 dagen teruggestort of je ontvangt een nieuw product. Om je retour zo snel mogelijk te verwerken is het van belang dat je eerst contact met ons opneemt zodat wij weten dat je je product terug wil sturen.

Garantie
Bekijk onze uitgebreide pagina over garantie hier.

BTW
Alle producten die op deze site aangeboden worden, zijn inclusief 21% BTW.

BTW Verleggen
Ben je eigenaar van een bedrijf dat niet gevestigd is in Nederland en wil je een bestelling doen waarin de BTW verlegt wordt naar het vestigingsland dan is dit mogelijk. Het makkelijkst is als je een account aanmaakt. Als je vervolgens bij het invoeren van uw gegevens kiest dat je een zakelijke klant bent dan krijg je de mogelijkheid om de bedrijfsnaam en het BTW nummer in te voeren. De webshop zal dit nummer controleren en daarna automatisch de BTW verleggen naar jouw land.

 

Voor vragen die niet, of niet volledig, beantwoord zijn kan je contact met ons opnemen via [email protected]. Deze wordt over het algemeen binnen een werkdag beantwoord.

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »