Veel gestelde vragen / FAQ

Bestellen
In deze winkel kunt u op twee manieren uw bestelling plaatsen:

Vanuit uw winkelwagen kunt u kiezen voor de optie direct afrekenen. U komt hier op een speciale pagina waar u de noodzakelijk informatie moet invullen die wij nodig hebben om uw bestelling te verwerken. Er wordt geen account aangemaakt en u hoeft geen wachtwoord te onthouden. Door middel van e-mails wordt u op de hoogte gehouden van het verloop van uw bestelling.

Wij raden u aan om wel een account aan te maken. Dit heeft namelijk enkele voordelen ten opzichte van het direct afrekenen.

Bestelling annuleren
Indien u bestelling nog niet verzonden is kunt u deze annuleren. Gebruik hiervoor het contactformulier en vermeld uw ordernummer zodat wij weten om welke bestelling het gaat.

Betaling
Bekijk onze uitgebreide pagina over alle betaalmogelijkheden hier.

Verzendkosten
Bekijk onze uitgebreide pagina over alle verzendkosten hier.

Wat betekent met T&T

Een verzending waarbij staat dat het met T&T is houdt in dat uw pakketje wordt verzonden met een track&trace code. Met behulp van deze code kunt u uw bestelling volgen. Als wij de zending aanmelden bij PostNL krijgt u automatisch de bijbehorende code. Op de site van PostNL kunt u een uitgebreide uitleg vinden over hun Track & Trace systeem.

Klik hier voor meer informatie.

Levering

Indien de producten op voorraad zijn zullen deze binnen 1 tot 3 werkdagen verzonden worden. De verzending gebeurd via PostNL.
Als de producten niet op voorraad zijn zullen wij contact met u opnemen over de verwachtte levertijd.

Transportschade

Zichtbare schade
Wanneer er zichtbare deuken of schade aanwezig is op uw pakket, dan moet u er een aantekening van laten maken bij de transporteur en als u het onacceptabel vindt dan moet u het pakket weigeren. Dit pakket zal weer retour komen naar ons. Vervolgens zullen we contact met u op nemen om de zaak verder af te handelen.

Onzichtbare Schade
Wanneer er geen zichtbare deuken of schade aanwezig is aan het pakket dan moet u dit binnen twee dagen na ontvangst aan ons melden. In geval van transportschade zullen wij u het vervangend artikel kosteloos toezenden zodra wij het beschadigde artikel retour hebben ontvangen.

Retourneren / Herroepingsrecht

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, u kunt uw aankoop binnen zeven dagen na ontvangst aan ons retour sturen. In deze periode kunt u de bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet terugsturen in de originele verpakking. Het recht op restitutie vervalt na zeven werkdagen, waarna de garantieperiode in werking treedt.
Bepaalde producten zoals de oortjes die ingebracht moeten worden in het oor vallen onder "hygiënische producten". Deze producten kunnen wij niet terug nemen.

Neem eerst contact met ons op via info@portofoonheadsets.nl voordat u uw bestelling terugstuurt. U krijgt van ons een RMA nummer die u moet toevoegen aan de retourzending.

Niet compleet of beschadigd?
Neem contact met ons op als uw product beschadigd is tijdens de verzending of als deze niet compleet is. Wij zullen dan een passende oplossing met u bespreken.

Zijn er kosten aan verbonden?
Indien u uw bestelling wilt retourneren zijn de kosten hiervan voor uw eigen rekening. De hoogte van deze kosten zal afhangen van het gewicht en de omvang van de bestelling. In enkele gevallen zullen de verzendkosten vergoed worden conform de basistarieven van PostNL.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Wanneer u een product retour stuurt ontvangt u een bevestiging wanneer deze ontvangen is en in behandeling genomen wordt. Uw geld wordt dan binnen 30 dagen teruggestort of u ontvangt een nieuw product. Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het van belang dat u eerst contact met ons opneemt zodat wij weten dat u uw product terug wil sturen.

Garantie
Bekijk onze uitgebreide pagina over garantie hier.

BTW
Alle producten die op deze site aangeboden worden, zijn inclusief 21% BTW.

BTW Verleggen
Bent u eigenaar van een bedrijf dat niet gevestigd is in Nederland en wilt u een bestelling doen waarin de BTW verlegt wordt naar uw land dan is dit mogelijk. Het makkelijkst is als u een account aanmaakt. Als u vervolgens bij het invoeren van uw gegevens kiest dat u een zakelijke klant bent dan krijgt u de mogelijkheid om uw bedrijfsnaam en BTW nummer in te voeren. De webshop zal dit nummer controleren en daarna automatisch de BTW verleggen naar uw land.

Voor vragen die niet, of niet volledig, beantwoord zijn kunt u contact met ons opnemen via info@portofoonheadsets.nl

 

Powered by Lightspeed - Theme by InStijl Media